W Renewtech rozumiemy Twoje wyzwania. Właśnie dlatego stworzyliśmy RenewCare - nasze kompleksowe rozwiązanie do obsługi technicznej przez osoby trzecie (TPM). RenewCare został zaprojektowany w celu przedłużenia żywotności sprzętu IT, jednocześnie oszczędzając do 70% kosztów infrastruktury.
Uprość zrównoważoną konserwację IT i zmaksymalizuj potencjał swojego sprzętu
● Globalne wsparcie 24/7 dla całego sprzętu sieciowego, pamięci masowej i serwerów
● Maksymalne wykorzystanie potencjału sprzętu dzięki ekonomicznej konserwacji
● Uproszczenie konserwacji dzięki obsłudze wielu dostawców
● Globalne wsparcie IT dostosowane do potrzeb Twojej firmy
● Gwarancja pierwszego rozwiązania dla wszystkich problemów sprzętowych
● Zrównoważone i przyjazne dla ESG ograniczanie e-odpadów
Globalne wsparcie 24/7 dla całego sprzętu sieciowego, pamięci masowej i serwerów
Nasz zespół certyfikowanych ekspertów terenowych i zaawansowanych inżynierów poziomu 3 jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
RenewCare zapewnia wyjątkową globalną obsługę i wsparcie dla całego sprzętu centrum danych (sieci, pamięci masowej i serwerów) od producentów OEM, w tym:
Elastyczna obsługa serwerów dostosowana do Twoich potrzeb
Nasze konfigurowalne poziomy usług umożliwiają precyzyjne dostosowanie poziomów usług i dostosowanie umowy do konkretnych wymagań. Chcesz dodać lub usunąć sprzęt? Żaden problem! Zapewnimy, że utrzymanie serwerów będzie zawsze dostosowane do zmieniających się wymagań biznesowych.
24 X 7 X 4
- 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
- Wstępna diagnoza telefoniczna
- Inżynier terenowy na miejscu (w razie potrzeby w ciągu 4 godzin od kontaktu z klientem)
9 X 5 X 4
- 8:00-17:00, od poniedziałku do piątku
- Wstępna diagnoza telefoniczna
- Inżynier terenowy na miejscu (w razie potrzeby w ciągu 4 godzin od kontaktu z klientem)
Następny dzień roboczy
- Wstępna diagnoza telefoniczna
- Inżynier terenowy na miejscu (w razie potrzeby w ciągu 4 godzin od kontaktu z klientem)
Maksymalne wykorzystanie potencjału sprzętu dzięki ekonomicznej konserwacji
Producenci oryginalnego sprzętu (OEM) nieustannie promują swój nowy sprzęt. Często zaprzestają wsparcia dla starszych modeli. Nawet jeśli mają one jeszcze wiele lat potencjalnego użytkowania poza wyznaczonymi datami końca eksploatacji (EOS) lub końca okresu użytkowania (EOL).
Dzięki RenewCare możesz przedłużyć wsparcie dla istniejącego sprzętu znacznie po wygaśnięciu gwarancji OEM. Nasze plany serwisowe kosztują ułamek tego, co zapłaciłbyś producentowi OEM - zazwyczaj tylko 30% do 70% ich opłat za identyczny sprzęt.


Reliable IT support - Anytime, Anywhere!
Globalne wsparcie z funkcją First-Time Resolve
Otrzymuj wsparcie 24/7 na całym świecie, aby utrzymać stabilność systemów IT, z gwarancją rozwiązania przy pierwszej wizycie lub miesięcznym kredytem na konserwację.
Kompleksowa gwarancja i wsparcie
Korzystaj z elastycznych opcji gwarancji i wsparcia, nawet w przypadku używanego lub przestarzałego sprzętu.
Oszczędność kosztów konserwacji i sprzętu
Zaoszczędź 30-70% na konserwacji i 55-90% na kosztach sprzętu, jednocześnie wydłużając żywotność sprzętu i zarządzając sieciami na jednej platformie.
Uproszczona obsługa wielu dostawców
Uprość konserwację dzięki jednej umowie obejmującej cały sprzęt, niezależnie od marki.
Niezawodna instalacja i wsparcie na żądanie
Uzyskaj przejrzyste wyceny instalacji i wsparcia na żądanie bez długoterminowych zobowiązań.
Ekologiczne rozwiązania
Wspieranie zrównoważonego rozwoju poprzez wydłużenie żywotności sprzętu, ponowne wykorzystanie zasobów i zmniejszenie ilości odpadów poprzez recykling.
Globalne wsparcie 24/7 dla całego sprzętu sieciowego, pamięci masowej i serwerów
Nasz zespół certyfikowanych ekspertów terenowych i zaawansowanych inżynierów poziomu 3 jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
RenewCare zapewnia wyjątkową globalną obsługę i wsparcie dla całego sprzętu centrum danych (sieci, pamięci masowej i serwerów) od producentów OEM, w tym:


Globalne wsparcie IT dostosowane do potrzeb Twojej firmy
Od globalnej pomocy zdalnej po usługi sprzętowe na miejscu. Nasz globalny zespół certyfikowanych ekspertów ds. usług terenowych i zaawansowanych inżynierów poziomu 3 ma bogate doświadczenie w zakresie pamięci masowych, serwerów i sprzętu sieciowego. Mieszaj i dopasowuj nasze usługi, aby stworzyć idealny pakiet wsparcia:
- Inżynieria na miejscu
- Zdalne monitorowanie
- Wsparcie operacyjne
- Konserwacja sprzętu
Zrównoważona żywotność wydłużająca usługę
RenewCare wydłuża cykl życia sprzętu, zmniejszając zużycie materiałów pierwotnych. Wydłużając żywotność sprzętu IT, zapobiegamy wydobywaniu nowych surowców i zmniejszamy produkcję CO2 związaną z produkcją nowego sprzętu. Pozytywny wpływ RenewCare i usługi wydłużania żywotności pomaga zmniejszyć wpływ na środowisko.


Gwarancja pierwszego rozwiązania
Wielu dostawców usług serwisowych zapewnia wysoki współczynnik rozwiązań za pierwszym razem. RenewCare daje gwarancję pierwszego rozwiązania. Jeśli nie rozwiążemy problemu z pamięcią masową, serwerem lub sprzętem sieciowym podczas pierwszej wizyty, przyznamy Ci kredyt na jeden miesiąc konserwacji (i monitorowania, jeśli dotyczy) danego urządzenia.






















And many more!
On-site or remote – we cover it all
Through RenewCare, we furnish adaptable contracts encompassing a broad spectrum of services, ranging from online and phone-based hardware support to the replacement or repair of server, network, storage, or data center hardware. Our offerings encompass on-site engineering assistance, remote monitoring, operational support, and equipment maintenance. RenewCare also facilitates customization of these services, ensuring flexible options.
RenewCare – benefits across the globe
Renewtech distinguishes itself through its extensive global presence, catering to customers across the globe with pride. Our team comprises a substantial number of certified field service experts and Level 3 engineers with a wealth of experience within storage, server, and network hardware. They stand ready to assist on-site at your facility whenever the need arises. At Renewtech, our commitment to delivering professional, comprehensive support remains unwavering from inception to completion.


We offer support through:
First-time resolve guarantee
With our First-time resolve guarantee, failure to resolve your storage, server, or network hardware issue during the first visit entitles you to a credit equivalent to one month of maintenance (and monitoring, if applicable) for the affected device.
Engineering expertise
Our workforce includes a substantial team of badged field service experts and advanced Level 3 engineers with OEM experience in storage, server, and network hardware. These teams are strategically stationed in cities worldwide, ensuring rapid on-site assistance at your facility within a four-hour window.


Sprzedaż i wsparcie
+48 222 081 920
Odpowiadamy w ciągu 48 godzin we wszystkie dni tygodnia.
Godziny otwarcia
Od poniedziałku do czwartku: 08.30-16.30
Piątek: 08.30-15.30